Valentinsdag gav boom i daily deals

Antallet af solgte restaurant-deals steg med næsten 50 pct. i ugen, hvor Valentinsdag var på programmet i forhold til ugen før. Det skriver Bownty.dk, som monitorerer de forskellige daily deal-sites såsom Berlingskes Sweetdeal, Downtown, Groupon og flere andre, i en pressemeddelelse.  I dagene før Valentinsdag blev der således solgt mere end 10.000 individuelle værdibeviser til restaurant-besøg via de danske deal-sites. 
MediaWatch

Antallet af solgte restaurant-deals steg med næsten 50 pct. i ugen, hvor Valentinsdag var på programmet i forhold til ugen før.

Det skriver Bownty.dk, som monitorerer de forskellige daily deal-sites såsom Berlingskes Sweetdeal, Downtown, Groupon og flere andre, i en pressemeddelelse. 

I dagene før Valentinsdag blev der således solgt mere end 10.000 individuelle værdibeviser til restaurant-besøg via de danske deal-sites. 

“Det spiller formentlig ind at folk er mere påpasselige med pengene i denne krisetid, men med den rigtige deal er folk klar til at hive pungen op af lommen,” siger Bowntys adm. direktør Steffen W. Frølund i meddelelsen.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også