Søvnig politiker vinder over naturkatastrofe

Det er stadig de sjove klip der vinder over de mere seriøse indslag på web-tv-fronten.
MediaWatch

Politikens highscore-liste over de mest sete web-tv-klip i 2011, var det i lang tid videoen der skildrede den altødelæggende katastrofe i Japan, som lå til at blive nr. 1.

Men i december måned dukkede et klip op, der viste en yderst søvnig Joachim B. Olsen fra Liberal Alliance under et samråd, og hans tunge øjenlåg overhalede naturkatastrofen indenom.

Dermed kunne det se ud til, at det stadig er de lette og sjove nyhedshistorier der dominerer de mere seriøse indslag.

B.T.’s liste over de mest sete web-tv-klip er det nøgne piger fra årets reality-programmer, der tager førstepladsen.

- CT

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også