Jubii får ny reklamekunde

Jubii udvider annoncesalget for eksterne virksomheder med rejsesitet momondo.dk som ny kunde.

Jubiis kommercielle direktør, Martin Schradieck (foto), glæder sig over den nye aftale.

MediaWatch

Jubii udvider annoncesalget for eksterne virksomheder med rejsesitet momondo.dk som ny kunde.

Jubiis kommercielle direktør, Martin Schradieck (foto), glæder sig over den nye aftale.

”Det vidner om, at vores strategi er rigtig og at der er en stor efterspørgsel efter vores særlige ekspertise på online-medielandskabet, som giver helt konkret værdi til mange virksomheder. Der sker store ryk i annoncemarkedet på nettet for tiden, og jeg er glad for, at vi er centralt placeret i den udvikling,” siger han i en pressemeddelelse.

Jubii, der kom ud af 2010 med et overskud på syv mio. kr.,  konkurrerer blandt andre med Freeway Media om at stå for onlineannoncesalg for eksterne selskaber. 

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også