Fynske Medier køber AdServing

Virksomheden AdServing International, der leverer bannerstyringssystemer til mediebranchen, er nu del af Fynske Medier.
MediaWatch

Med opkøbet af AdServing International A/S, der udvikler reklamestyrings-løsninger til web, mobiltelefon, billboards og IPTV, håber Fynske Mediers at styrke sin position på det digitale marked.

"Det rigtige annoncesystem er et vigtigt redskab i fremtidens digitale annonceafvikling, og softwaren IA ProAdmin er noget af den bedste software i branchen. Systemet kombinerer tre vigtige faktorer nemlig optimal afvikling, kapacitetsoverblik og selve CRM-kundedelen. Det er helt unikt og en utrolig vigtig faktor for mediernes indtjening på deres websites. Desuden passer produktet godt ind i vores produktsortiment," siger Richard Wraae, direktør for Digitale Medier i Fynske Medier i en pressemeddelelse.

Fynske Medier har dagbladene Fyens Stiftstidende og Fyns Amts Avis, samt 13 ugeaviser, 10 vejvisere, websites og driver to lokalradioer.

Med salget skifter AdServing International A/S navn til FM AdServing A/S.

- SF

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også