Facelift øger trafik på jv.dk

Nyt layout og ny navigation har givet trafikken et løft på Jyske Vestkystens website.

Januar gav rekordtrafik på Jyske Vestkystens website, jv.dk, og det skyldes ifølge avisen relanceringen af sitet d. 19. januar.

"For første gang rundede vi ti millioner sidevisninger, og dermed slog vi den tidligere rekord fra november 2009, hvor valget trak trafikken op," siger Holger Madsen, der er chef for jv.dk i en pressemeddelelse.

Det nye look indeholder blandt andet en ny navigering på sitet, billederne har fået mere plads, vejret er kommet ind, plus en stribe layoutmæssige forbedringer. En anden væsentlig ændring er en opstramning af debatten på jv.dk.

"Den er nu lukket, forstået på den måde, at alle debattører skal oplyse fuldt navn, adresse med videre, og bliver valideret via mail. Vi tjekker alle oprettede brugere, og det tror jeg giver en mere konstruktiv debat," siger Holger Madsen.

Antallet af indlæg faldt kort efter relanceringen, men nærmer sig nu det tidligere niveau - og væksten på jv.dk er fortsat ind i februar med lige godt fem millioner sidevisninger i de første 14 dage af måneden, skriver dagbladet.
 

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også