Bilzonen i samarbejde med Børsen og Nordjyske

Bilportalen Bilzonen, der er ejet af JP/Politikens Hus, Berlingske Media og TV2, indleder samarbejde med Børsen og Nordjyske Medier.

Bilzonen udvider sit spillerum med et nyt samarbejde med Børsen og Nordjyske.

Bilportalen, der er ejet af JP/Politikens Hus, Berlingske Media og TV 2 i fællesskab, vil fremover også have annoncer for brugte biler på Nordjyske og Børsens respektive hjemmesider, nordjyskebiler.dk og pleasure.dk, dagbladet Børsens livsstilsmagasin.

"Dermed når en annonce på BilZonen pludselig ud til et afgørende større publikum og for annoncer for dyrere biler endvidere til et langt mere præcist publikum," siger BilZonens administrerende direktør, Frank Espersen, i en pressemeddelelse.

Han suppleres af Børsens sagschef for digitale medier, Anders Ovesen:

"Samarbejdet med BilZonen er interessant for os netop fordi pleasure.dk’s livstilsindhold og målgruppen, vi henvender os til, er et godt match med den eksklusive del af Bilzonens bilunivers," siger han, mens man i Nordjyske også ser samarbejdet som en god mulighed for de lokale bilforhandlere, man i forvejen har som kunder.

"Vi lægger vægt på det tætte samarbejde med bilforhandlerne i vores region. Vi indgår derfor samarbejdet med BilZonen for at optime online-mulighederne for vores lokale forhandlere på nordjyskebiler. dk," siger Bundgaard Poulsen, kommerciel direktør i Nordjyske Medier A/S, i meddelelsen.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu