Remee & Friends opruster i modeugen

Den københavnske modeuge bliver fulgt tæt af Internetmagasinet Remee & Friends i tre særudgivelser.
Troels Gadegaard Frølich

Onlinemagasinet Remee & Friends vil levere intensiv dækning af den københavnske modeuge. Remee & Friends udkommer ti gange årligt, men under Copenhagen Fashion Week vil magasinet sende tre ekstra udgivelser på gaden, fortæller chefredaktør Louise Scheutz-Klixbüll:

”Vi håber at kunne bringe nyheder fra modeugen hurtigere end de traditionelle medier som aviserne, der jo først har historierne dagen efter. Samtidig vil vi fokusere på selve moden og ikke på de kommercielle sider,” siger Louise Scheutz-Klixbüll til MediaWatch.

Remee & Friends håber at kunne levere en mere levende dækning af modeugen ved at supplere magasinets artikler med tv-klip fra blandt andet modeshows.

De særlige modenumre bliver ligesom de ordinære udgivelser finansieret via annoncer.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også