MetroXpress får hjælp til onlinesalg

En aftale med Xlife Media skal styrke onlineannoncesalget hos MetroXpress og 24timer.
MediaWatch

Det nystartede annoncesalgsbureau Xlife Media har fået en stor kunde i butikken, nemlig MetroXpress A/S, der i Danmark ejer gratisaviserne MetroXpress og 24timer.

Bureauet skal fremover sælge annonceplads på metroxpress.dk og 24timer.dk samt i de to mediers nyhedsbreve 24timer og Club MetroXpress.

Aftalen løber indtil videre resten af 2009, oplyser Xlife Media i en pressemeddelelse.

Fokus på online
På bureauet er man ikke overraskende begejstrede for at få formidle annoncer for MetroXpress’ 251.000 unikke månedlige brugere:

”Vi er superglade for at have indgået samarbejde med MetroXpress A/S om at skulle arbejde med deres sites. Vi har længe ønsket at udvide vores kundeportefølje med et eller to nyhedssites. Så man må sige, at vi har fået, hvad vi kunne ønske os og lidt til, da vi nu har hele to relativt store nyhedssites at arbejde på,” udtaler salgschef og partner Rasmus Kjær.

Onlinesalgsdirektør Thomas Kryger fra MetroXpress forklarer, at man har valgt Xlife Media, fordi man i øjeblikket oplever en øget trafik til navnlig metroxpress.dk, og bureauet har specialiseret sig i netop onlineannoncering.

- ZD

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også