Kendte kvinder til Aller-site
Aller Press tager endnu et skridt i den interaktive offensiv på nettet med relanceringen af kvindesitet Oestrogen.dk.
Målet er at sitet målgruppemæssigt skal ligge mellem to andre kvindeprodukter fra Aller, modemagasinet Elle og karrieremagasinet CV. Der er gratis adgang til sitet, som oprindeligt blev sat i værk af Pernille Aalund, der nu er magasindirektør i Aller Press.
I jagten på at skille sig ud fra de efterhånden talrige kvindesites, satser Oestrogen.dk på et kvindepanel med blandt andre kunstneren Monica Ritterband, kultur- og fritidsborgmester Pia Allerslev og sociolog Emilie van Hauen.
"Målgruppen er skønne, moderne, voksne og intelligente kvinder, der både vil stimuleres i hjerte og hjerne," siger chefredaktør Lone Thøger.
I november havde Oestrogen.dk 74.633 brugere ifølge FDIM's statistik.
Redaktionen dækker mode, skønhed, lidt stjerner, karriere, kærlighed, familie- og singleliv, kunst og kultur.