MediaWatch

Kendte kvinder til Aller-site

Når det Aller-ejede kvindesite Oestrogen.dk bliver relanceret mandag, er det med 32 kendte kvinder som del af et nyt kvindepanel.

Aller Press tager endnu et skridt i den interaktive offensiv på nettet med relanceringen af kvindesitet Oestrogen.dk.

Målet er at sitet målgruppemæssigt skal ligge mellem to andre kvindeprodukter fra Aller, modemagasinet Elle og karrieremagasinet CV. Der er gratis adgang til sitet, som oprindeligt blev sat i værk af Pernille Aalund, der nu er magasindirektør i Aller Press.

I jagten på at skille sig ud fra de efterhånden talrige kvindesites, satser Oestrogen.dk på et kvindepanel med blandt andre kunstneren Monica Ritterband, kultur- og fritidsborgmester Pia Allerslev og sociolog Emilie van Hauen.

"Målgruppen er skønne, moderne, voksne og intelligente kvinder, der både vil stimuleres i hjerte og hjerne," siger chefredaktør Lone Thøger.

I november havde Oestrogen.dk 74.633 brugere ifølge FDIM's statistik.

Redaktionen dækker mode, skønhed, lidt stjerner, karriere, kærlighed, familie- og singleliv, kunst og kultur.

 

 

Mere fra MediaWatch

Eventchef på Gyldendal stopper

Efter knap fire år på forlaget, hvor hun har arbejdet for at åbne Gyldendal mere op for læserne, har eventchef fået nyt job.

Snapchat indleder samarbejde med H&M

Det sociale medie lægger platform til, at brugerne fremover får mulighed for at ”prøve” digitale designs fra den svenske tøjforretning med augmented reality.

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs