MetroXpress øger indsats på nettet

MetroXpress og 24timer skal styrkes kommercielt på nettet. Annoncører kan nu få bedre indblik i trafikken på avisernes sites.
MediaWatch

MetroXpress og 24timer skal styrkes kommercielt på nettet. Annoncører kan nu få bedre indblik i trafikken på avisernes sites.

Både 24timer, MetroXpress og avisens job- og rekrutteringssite Get2work.dk bliver fremover en del af den pakke FDIM udarbejder månedlig trafik-statistik på. Det skriver MetroXpress i en pressemeddelelse.

MetroXpress og 24timer satser på hvert sit indhold på nettet. Hvor Metroxpress.dk satser på nyhedsoverblikket, videoklip og links, vil 24timer.dk henvende sig til børnefamilier mellem 25-45 og ud voer nyhedsoverblikket satse på gode tip og forbrugerstof til læserne.

Job- og rekrutteringssitet Get2work.dk er opbygget som søgemaskinen Google - brugerne definerer søgekriterierne og får de bedst matchende resultater frem. Virksomheder betaler for at søge blandt kandidater på sitet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også