MSN lanceres til begge køn

MSN.dk er kommet konkurrenten Jubii i forkøbet med skræddersyede sites til mænd og kvinder, det sker i et samarbejde med Benjamin Media.
MediaWatch

MSN.dk er kommet konkurrenten Jubii i forkøbet med skræddersyede sites til mænd og kvinder, det sker i et samarbejde med Benjamin Media.

MSN bliver den første danske internetportal der med de to nye livsstils sites, MSN Style og MSN Mand, der ifølge en pressemeddelelse er til "de stilbevidste mænd og kvinder opdateret på de nyeste trends og tendenser."

MSN Styles univers til kvinder er lavet i et samarbejde med kvindemagasinerne Cosmopolitan og Costume. MSN Mand vil indeholde mode, gadgets og livsstil på baggrund af et online-samarbejde med Arena, Bilmagasinet, FHM og Vmax. Alle blade der udgives af Benjamin Media.

"De stilbevidste mænd har altid skulle surfe rundt på et utal af sites for at følge med i de nyeste trends inden for f.eks. mode, gadgets, livsstil og biler. Kvinderne har været lidt mere privilegerede i den retning. Men med MSN Mand og MSN Style gør vi det nu muligt for begge målgrupper at blive opdateret på alle de nyeste trends og tendenser", siger Kasper Tøstesen, Executive Producer, MSN Media Network i pressemeddelelsen.

I lighed med Jubii-direktør Peter Lundsgaards udmeldinger om at portalen til efteråret formentlig vil have 'finans-indhold', har MSN Mand et tema om business.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også