Flere medier på FDIMs hitliste

Stadig flere mediebrands gør entré på FDIMs afgørende pejling af styrkeforholdet på online-markedet.
MediaWatch
Stadig flere mediebrands gør entré på FDIMs afgørende pejling af styrkeforholdet på online-markedet.

Efter et langt tilløb gik Tv3.dk på FDIM-listen i november. Tv3.dk lagde ud med en 47. plads og 166.455 brugere. I januar er man gledet ned til en 67. plads og 104.389.

"Vi har flyttet vores 'Paradise Hotel' trafik over til PlayAhead," lyder forklaringen fra TV3-direktør Jesper Grønholdt på nedgangen; med reference til at den betydelige seerinteresse for realityformatet kommer det sociale site til gode. Han lover nye tiltag på tv3.dk

TV3snye sociale site, PlayAhead, der er online fokusområdet for MTG dette forår, er ikke på toplisten. Sitet vil ikke oplyse brugerantal.

TV 2 Sport har meldt sig på listen og debuterer på en 111. plads med 36.140 brugere.
TV 2 Sport er som bekendt en selvstændig enhed.

Tal for TV2.dks undersites vil være tilgængelige næste torsdag, men vil ikke optræde på toplisten.

Markedet mangler nu, at SBS TV lader sig måle, når selskabet har gjort sig klart, hvad online planerne bliver. 

SBS Radios Voice.dk har været på, men er ikke til rådighed i de nyeste tal.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også