Mingler.dk flirter med mediebranchen

Mingler.dks direktør Morten Hansen afslører at nye projekter er undervejs med kendte spillere på mediemarkedet. 
Eva Lykke Jørgensen

Mingler.dks direktør Morten Hansen afslører at nye projekter er undervejs med kendte spillere på mediemarkedet. 

"Uden at kunne nævne navne, kan jeg sige, at der er flere projekter på vej, med nogle interessante, kendte spillere i mediemarkedet, som også kommer til at arbejde med denne her teknologi," siger en hemmelighedsfuld direktør til MediaWatch. 

I dag er Mingler.dk kendt som et socialt online-netværk for voksne, der huser omkring 100.000 medlemmer i Danmark, Tyskland, Norge og Sverige. Det indbefatter forskellige interessegrupper og blogs om faglige emner og aktuelle spørgsmål.

”Selskabet står i en meget spændende fase, hvor vi får nogle nye muligheder med et meget stort medie, som bygger noget på baggrund af vores teknologi, sådan kan jeg sige det - meget vattet,” siger direktøren.

Selskabet har i løbet af det sidste år etableret mingler pro, som er en community platform, der kan bruges til at bygge communities - på andre websites.

”Vi har allerede leveret det første store community til arkitekt foreningen,” siger Morten Hansen. Virksomheden har altså i dag et ben i to lejrer, dels er det en portal virksomhed og dels en teknologi forretning, hvor vægten er på community teknologien, der er blevet udviklet de sidste år.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også