Viralfilm med Mascha Vang er verdenshit

Viralfilmen er blevet set over tre millioner gange på lidt over en måned.
MediaWatch

Viralfilmen er blevet set over tre millioner gange på lidt over en måned.

Det skriver Markedsføring.

Filmens afsender er Kræftens bekæmpelse, men formidleren af budskabet, om at undgå solarier pga. risikoen for hudkræft, hedder Mascha Vang.

Sidstnævntes letpåklædte optræden i viralfilmen har ikke alene gjort den 'forbudt under 18 år' på Youtube, men også til et hit på verdensplan.

Filmen kombinerer det frække med det komiske, idet Macha Vang, kendt fra Ekstra Bladets web-tv, skal lige til at smide bh'en, da hun får solarie-låget i nakken.

Kræftens bekæmpelse har i et samarbejde med TrygFonden fået lavet filmen, der endnu engang bestyrker, at viral markedsføring, er en af annoncørernes i øjeblikket mest effektive midler til at fange de unge målgruppers opmærksomhed.

Folkene bag er reklamebureauet Halbye Kaag/JWT.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

MediaWatch udkommer med ét dagligt nyhedsbrev i ugerne 27-31. | Foto: Ida Marie Odgaard/Ritzau Scanpix

Sådan udkommer MediaWatch i sommerferien

Læs også