Viralfilm med Mascha Vang er verdenshit
Viralfilmen er blevet set over tre millioner gange på lidt over en måned.
Det skriver Markedsføring.
Filmens afsender er Kræftens bekæmpelse, men formidleren af budskabet, om at undgå solarier pga. risikoen for hudkræft, hedder Mascha Vang.
Sidstnævntes letpåklædte optræden i viralfilmen har ikke alene gjort den 'forbudt under 18 år' på Youtube, men også til et hit på verdensplan.
Filmen kombinerer det frække med det komiske, idet Macha Vang, kendt fra Ekstra Bladets web-tv, skal lige til at smide bh'en, da hun får solarie-låget i nakken.
Kræftens bekæmpelse har i et samarbejde med TrygFonden fået lavet filmen, der endnu engang bestyrker, at viral markedsføring, er en af annoncørernes i øjeblikket mest effektive midler til at fange de unge målgruppers opmærksomhed.
Folkene bag er reklamebureauet Halbye Kaag/JWT.