Nordiske medieindkøbere har øget investeringslyst i podcasts

I følge en undersøgelse fra podcastselskabet Acast, planlægger 83 pct. af de adspurgte svenske, norske og danske medieindkøbere at øge annonceinvesteringerne i podcast i 2024.
Planer om at øge annonceinvesteringer i podcasts er også forbundet med en vis usikkerhed, og annoncering via mere etablerede mediekanaler er fortsat en prioritet. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Planer om at øge annonceinvesteringer i podcasts er også forbundet med en vis usikkerhed, og annoncering via mere etablerede mediekanaler er fortsat en prioritet. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Medieindkøbere i Norge, Sverige og Danmark planlægger at øge deres annonceinvesteringer i podcast i de kommende år, viser en ny rapport fra podcastselskabet Acast, der står bag en international platform med bl.a. distribution og annoncesalg, i en pressemeddelelse. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også