Håb er ikke en strategi for Nordiske Medier – investeringer og sats på digitalt værktøj skal sikre vækst i år

Et fald i printannoncering - særligt i Sverige - trak ned på trods af tocifret vækstrate for abonnenter i 2023. Udvidelse af positioner på danske nabomarkeder skal indfri vækstforventninger i år.
Jesper Hansen er adm. direktør i Nordiske Medier. | Foto: Pr/nordiske Medier
Jesper Hansen er adm. direktør i Nordiske Medier. | Foto: Pr/nordiske Medier

En digitalt ledet abonnementsvækst på 16 pct. var kun nok til at øge nichemediehuset Nordiske Mediers toplinje med tre pct. i et 2023, hvor tunge annoncemarkeder trak omsætningen ned under ledelsens forventninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også