"Det koster at lave så gennemgribende en digital transformation"

Det Nordjyske Mediehus oplevede tocifret procentuelt fald i printannonceomsætningen i 2023. Indeværende år vil bære præg af fortsat usikkerhed og digital omstilling, fortæller direktør.
Morten Vinther Jensen er adm. direktør i Det Nordjyske Mediehus. | Foto: Det Nordjyske Mediehus.
Morten Vinther Jensen er adm. direktør i Det Nordjyske Mediehus. | Foto: Det Nordjyske Mediehus.

Det var som ventet med et stort millionunderskud, at Det Nordjyske Mediehus kom ud af 2023.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også