Altinget-direktør: ”Vi har et nordisk fokus for nuværende. Men når vi kommer længere frem, har vi stadig en drøm om, at vi skal udvide vores positioner med flere EU-lande"

Det forgangne år bød på det første år med nedgang i bruttofortjenesten i koncernen bag Altinget og Mandag Morgen. Direktør tror dog på fornyet vækst.
Foto: Arthur Joseph Cammelbeeck/altinget)
Foto: Arthur Joseph Cammelbeeck/altinget)

Der er sat flere nye skibe i søen for Altinget-ejeren Alrow Media, der skal skubbe vækstkurven tilbage på sporet i det kommende år. Især annoncesalget har haltet efter i det forgangne år, som for de fleste medieselskaber i ikke bare Danmark, men hele Norden, har været stærkt udfordret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også