Digital chef i Liberal Alliance bag Tiktok-kampagner stopper

I stedet skal den digitale chef være markedsføringsdirektør i investeringsselskabet CVX Ventures.
Liberal Alliances formand, Alex Vanopslagh, har høstet mange interaktioner og følgere på Tiktok. Nu stopper en af de ledende kræfter bag partiets kampagneindhold på sociale medier. | Foto: Emil Agerskov
Liberal Alliances formand, Alex Vanopslagh, har høstet mange interaktioner og følgere på Tiktok. Nu stopper en af de ledende kræfter bag partiets kampagneindhold på sociale medier. | Foto: Emil Agerskov

Kim Jessica Axholt, der var en ledende kraft bag Liberal Alliances meget omtalte indhold og kampagner på Tiktok, skifter fra det politiske parti og til investeringsselskabet CVX Venture, skriver Markedsføring.

Hos den nye arbejdsgiver, som hun er startet hos med indgangen til oktober, skal hun være markedsføringsdirektør og vil have fokus på ”branding og positionering”.

I de tre år, hun var ansat i Liberal Alliances kommunikationkorps, har Kim Jessica Axholt bl.a. været med til at udtænke partiets strategi på sociale medier.

Den trak flere overskrifter under seneste valgkamp, hvor det skabte stor opmærksomhed, at partiformand Alex Vanopslagh høstede mange interaktioner og følgere på det sociale medie Tiktok.

Før tiden i Liberal Alliance har hun været ansat i den liberale tænketank Cepos som bl.a. kommunikationskonsulent.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også