Zetlands abonnementsvækst fra kampagne giver rum til investeringer

”Uden den her kampagnes succes ville vi have svært ved at investere lige så meget i fremtiden, som vi har gjort på det seneste,” siger direktør.
"Uden den her kampagnes succes ville vi have svært ved at investere lige så meget i fremtiden, som vi har gjort på det seneste," siger Tav Klitgaard, adm. direktør i Zetland. | Foto: Nicolai Oreskov Westh
"Uden den her kampagnes succes ville vi have svært ved at investere lige så meget i fremtiden, som vi har gjort på det seneste," siger Tav Klitgaard, adm. direktør i Zetland. | Foto: Nicolai Oreskov Westh

En efterårskampagne, hvor abonnenter på det digitale medie Zetland kan tilbyde andre en måneds medlemskab til valgfri pris, har indbragt Zetland omkring 6500 nye betalende medlemmer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår