Fremadstormende dansk mediegruppe går på opkøbsjagt efter rekordregnskab

Better Collective har omsat for mere end 1,2 mia. kr. i årets første seks måneder. Kunstig intelligens repræsenterer dog en mulig udfordring på længere sigt.
Jesper Søgaard er adm. direktør i Better Collective. | Foto: Pr/ Better Collective
Jesper Søgaard er adm. direktør i Better Collective. | Foto: Pr/ Better Collective

Sportsmediegruppen Better Collective har fuld damp under kedlerne. Efter et første halvår med flere rekorder i regnskabsmæssig forstand, lyder overskriften på den kommende tid: yderligere opkøb og en styrkelse af de etablerede brands i forretningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også