Forstyrret bil- og annoncemarked gav Bilbasen og Den Blå Avis røde tal i 2022

Schibsteds to danske handelsportaler tabte både omsætning og overskud sidste år. Ledelse forventer bedre resultater i 2023.
Schibsted købte sig i sommeren 2021 til overtagelsen af bl.a. Den Blå Avis. | Foto: Pr/den Blå Avis
Schibsted købte sig i sommeren 2021 til overtagelsen af bl.a. Den Blå Avis. | Foto: Pr/den Blå Avis

Et lavt udbud af nye biler, udfordringer på annoncesalg og ekstraudgifter til integration i ejerkoncernen barberede millioner af Schibsteds to danske netportalers top- og bundlinje i 2022. Det viser Schibsted Denmarks Aps’ årsregnskab, som dækker over Bilmarkedet - der består af Bilbasen og Bilinfo - og Den Blå Avis.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også