JFM-selskab vil bygge AI-værktøjer til cookiefri annoncering

AI i mediehusene. En ”sikker sandkasse,” som bliver færdigbygget i år, skal sikre, at koncernen ikke deler fortrolige data med AI-tjenester.
Richard Wraae er adm. direktør i Step A/S. | Foto: Jysk Fynske Medier / Pr
Richard Wraae er adm. direktør i Step A/S. | Foto: Jysk Fynske Medier / Pr

Step A/S, som er moderselskab for JFM-koncernens bureauaktiviteter i The Unicorn og Step Network, har udviklet et værktøj, som forbyder AI-tjenesters datahøst og kan bruges som første skridt i en fremtidig retssag om rettighedsbrud. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også