Nordiske Medier sigter efter vækst trods usikre markedsforhold i 2023

Mediehuset er kommet ”tilfredsstillende” ind i 2023, hvor adm. direktør Jesper Hansen spår, at selskabet bygger videre på toplinjen, selvom inflationen har lagt en dæmper på abonnementssalget.
Foto: Pr/nordiske Medier
Foto: Pr/nordiske Medier

Selvom der stadig er usikkerhed om bl.a. inflationsudviklingen for 2023, og virksomheder på nogen områder er mere tilbageholdne i deres annonceindkøb på grund af den samfundsøkonomiske udvikling, forventer adm. direktør i Nordiske Medier, Jesper Hansen, at året bliver endnu et, der byder på vækst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også