Investeringer æder en del af Nordiske Mediers 2022-overskud

Fortsat vækst i selskabets omsætning blev i 2022 modsvaret af fald i bruttofortjeneste og driftsresultat i forhold til rekordresultatet i 2021. Direktør peger på investering i nye medier som årsag.
Adm. direktør i Nordiske Medier, Jesper Hansen. | Foto: Pr/nordiske Medier
Adm. direktør i Nordiske Medier, Jesper Hansen. | Foto: Pr/nordiske Medier

2022 bød på modvind på printannoncemarkedet, men ellers har nichemediehuset Nordiske Medier haft fremgang i alle forretningsenheder i det forgangne år. Det skriver Nordiske Medier i pressemeddelelse i forbindelse med offentliggørelsen af en række nøgletal fra selskabets årsrapport for 2022.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også