Danske medier på Tiktok: Risikoen er værd at løbe

Zetland, TV 2 Echo og Ekstra Bladet satser på Tiktok. Trods databekymring og et afkast, der er svært at måle, sætter platformen dem i en kontakt med brugere, de ikke når nogen andre steder, lyder det.
Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Da Ekstra Bladet, TV 2 Echo og Zetland sidste år startede deres Tiktok-profiler, var det i alle tre tilfælde som et eksperiment. Siden er deres fokus på platformen taget til, og i dag har TV 2 Echo sat Tiktok på den daglige vagtplan, Zetland bruger platformen som ”opslagstavle”, og Ekstra Bladet har gjort Tiktok til del af sin officielle some-strategi for 2023.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også