Danske medier på Tiktok: Risikoen er værd at løbe
![Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/14950100/tpxhh1/ALTERNATES/schema-16_9/20230124-172008-2-3301x2246ma.jpg)
Da Ekstra Bladet, TV 2 Echo og Zetland sidste år startede deres Tiktok-profiler, var det i alle tre tilfælde som et eksperiment. Siden er deres fokus på platformen taget til, og i dag har TV 2 Echo sat Tiktok på den daglige vagtplan, Zetland bruger platformen som ”opslagstavle”, og Ekstra Bladet har gjort Tiktok til del af sin officielle some-strategi for 2023.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.