Førstepartsdata er afgørende for fremtidens annoncering: "Det er et spørgsmål om at have orden i penalhuset"
![Med færre og færre cookies til at genkende forbrugerne i deres digitale færden, er de alternative løsninger nemlig komplekse, lyder det. | Foto: Michaela Rehle/Reuters/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14279898.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20170820-125158-A-3500x2348ma.jpg)
Når det kommer til dataindsamling, blæser de digitale vinde disse år i nye retninger. Flere styresystemer og browsere, herunder Apples og snart også Googles, blokerer for såkaldte tredjepartsdata, som er bygget på de cookies, der er ved at blive udfaset.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.