Føljeton har fået sværere ved at få abonnenter ind i folden

Bruttofortjenesten og overskuddet faldt i 2021 for Føljeton. Det skyldes investeringer og nye produkter, siger direktøren, som i år mærker hårdere vilkår i abonnementsforretningen.
Foto: SCREENDUMP
Foto: SCREENDUMP
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST

Føljeton ApS - selskabet bag Føljeton og en håndfuld andre digitale nichemedier med analyse og nyheder - fik i 2021 overskud for tredje år i træk, men måtte skrue lidt ned for indtjeningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også