Youtubes satsning med korte videoer haler ind på Tiktok

Google-ejede Youtube har for første gang siden den internationale lancering af Youtube Shorts meldt månedlige brugertal ud for platformens tjeneste til korte videoer.
Foto: Annette Riedl/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Annette Riedl/AP/Ritzau Scanpix

Kampen om brugeres tid på mobiltelefonen spidser til, og Youtube melder onsdag ud, at 1,5 mia. personer indloggede brugere, ser videoer på Youtube Shorts. Det skriver Wall Street Journal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også