Altinget finder kommerciel direktør til norsk udvidelse

Forud for sin lancering i Norge til efteråret har Altinget nu sat navn på de to ledende skikkelser i det nye marked. Den norske kommercielle direktør trækker bl.a. på erfaring fra mediekoncernen Schibsted.
Foto: PR/Altinget
Foto: PR/Altinget

Det bliver Marius Zachariasen, der skal lægge salgsstrategien i Altinget Norge som det nye nichemedies kommercielle direktør.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også