Better Collective om gamingsite: Større potentiale i annoncører end betting

Bettingkoncernen Better Collective, som har opkøbt gamingmediet HLTV, kommer ikke til at ”køre hårdt på” for at få unge til at placere væddemål, siger chef i selskabet som svar på bekymring fra bl.a. konsulent i Center for Digital Pædagogik.
Foto: Jacob Ehrbahn/Ritzau Scanpix
Foto: Jacob Ehrbahn/Ritzau Scanpix

Selv om gamingmediet HLTV er ejet af bettingkoncernen Better Collective, er det ikke ambitionen med HLTV at tjene penge på at føre unge brugere af mediet videre til spillesider. Sådan lyder det fra Henrik Lykkesteen, senior vice president for e-sport i Better Collective, i en artikel om HLTV i Politiken.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også