Anders Krab-Johansen: Årets største opgave bliver at tjene de rigtige penge på B.T.

B.T.'s driftsresultat faldt med næsten 75 pct. sidste år som følge af investeringer i nye storbyredaktioner, mens omsætningen steg en tand efter markant fald i 2020. En hovedprioritet i 2022 bliver at udvikle både journalistik, formater og annonceforretning på B.T. for at sikre vækst på både top- og bundlinje, siger Berlingske Medias koncernchef.
Berlingske Medias koncerndirektør og udgiver Anders Krab-Johansen. | Foto: PR/Berlingske Media
Berlingske Medias koncerndirektør og udgiver Anders Krab-Johansen. | Foto: PR/Berlingske Media

Siden 2019 har først coronapandemiens aftryk på annoncemarkedet og efterfølgende etableringen af storbyredaktioner gjort store indhug i B.T.s økonomiske resultater.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu