Influencerselskab har vundet annoncesalg tilbage efter turbulent coronaår

Efter coronakrisen slog bunden ud af annoncesalget i 2020 - og trak omsætning og bundlinje i sænk hos influencerselskabet Represented by Bloggers Delight - har selskabet vundet det meste tilbage sidste år. Efterspørgslen er tiltagende, lyder det fra adm. direktør, der forventer vækst på 25 pct. i år.
Foto: Bloggers Delight/PR
Foto: Bloggers Delight/PR

Efter at have klatret støt op ad indtægtsstigen de seneste mange år, blev et af landets største influencerselskabet Represented by Bloggers Delight slået nogle trin tilbage forrige år, da coronakrisen ramte og slog bunden ud af annoncemarkedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også