MediaWatch

"Min vurdering er, at coronakrisen har kostet os 150 mio."

Især to forretningsområder blev ramt af coronakrisen sidste år og sendte Jysk Fynske Mediers bundlinje på rutsjetur. Adm. direktør Jesper Rosener ser ind i et svækket 2021, men planlægger ikke nye sparerunder i år.

Foto: Joachim Ladefoged/

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen har manipuleret med coronastøttemidler og blev politianmeldt, både Nent og Discovery gav store interviews og så viste en aktindsigt, at Google faktisk har forsøgt at få møde i kalenderen med Danske Medier om betalingsaftale. Alt det og meget mere får du her i ugens overflyvning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs