MediaWatch

Twitter tester annoncer inde i samtaler

I denne uge har det sociale medie påbegyndt en global test af visning af annoncer efter første, tredje eller ottende svar i udvalgte samtaletråde på Twitter.

Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix

Twitter vil forsøge sig med et nyt annonceformat, der i en testperiode bliver sat ind i samtaler på det sociale medie. Det skriver Adweek.

Det er kun en udvalgt testgruppe, som vil blive præsenteret for det nye kontekstbaserede annonceformat, lyder det.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs