MediaWatch

GroupM henter dansk chef til nyt globalt konsulentbureau

Nordisk COO i GroupM rykker op som produktdirektør for nyt globalt bureaubrand i GroupM, der får fokus på digitale konsulentydelser. To GroupM-bureauer lægges sammen under det nye brand, der i Norden får 80 medarbejdere og chef hentet fra Accentures digitale gren.

Foto: PR/Acceleration

GroupM lancerer nyt digitalt og internationalt konsulentbureau Acceleration, og det betyder flere ændringer i Norden. Det fremgår af en pressemeddelelse fra bureaugruppen.

I forbindelse med lanceringen af Acceleration rykker COO i GroupM Nordic, Paw Saxgren, op som global chief product officer i den nye offensiv på det digitale konsulentmarked.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs