Startup med SDU-rødder får profiler fra medie- og reklamebranchen om bord

Tidligere topchef i MTG træder sammen med erfaren reklamemand og mediekonsulent ind i ejerkredsen bag startuppen Mediacatch, der har udviklet AI-baserede produkter inden for media intelligence.
Mangeårig MTG-chef Jørgen Lindemann bliver en del af startuppen Mediacatch | Foto: PR/MTG
Mangeårig MTG-chef Jørgen Lindemann bliver en del af startuppen Mediacatch | Foto: PR/MTG

Startuppen Mediacatch, der udspringer af et forskningsprojekt ved SDU, udvider ejerkredsen for at tage virksomheden det næste skridt ud i markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også