MediaWatch

Startup med SDU-rødder får profiler fra medie- og reklamebranchen om bord

Tidligere topchef i MTG træder sammen med erfaren reklamemand og mediekonsulent ind i ejerkredsen bag startuppen Mediacatch, der har udviklet AI-baserede produkter inden for media intelligence.

Mangeårig MTG-chef Jørgen Lindemann bliver en del af startuppen Mediacatch | Foto: PR/MTG

Startuppen Mediacatch, der udspringer af et forskningsprojekt ved SDU, udvider ejerkredsen for at tage virksomheden det næste skridt ud i markedet.

Det fremgår af en pressemeddelelse fra selskabet, der arbejder med media inteligence-produkter som medieovervågning og -analyse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Danske Medier vil have åbnet diskussion om fordeling af licensoverskud

De mange millioner i såkaldt merlicensprovenu bør fordeles, så de i højere grad bidrager til at skabe bredde i medielandskabet og holder hånden under lokal- og regionalmedier, lyder det fra adm. direktør i Danske Medier, der vil have gjort op med, at en stor bid af kagen tilfalder DR.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs