Clear Channel overtager reklamesalg i Københavns Lufthavn

Ny udbyder overtager drift af reklameskærme og reklamesalg i Københavns Lufthavn, efter Dansk Reklamefilm har haft kontrakten gennem seks år.
Karsten Rask Mikkelsen kom til Clear Channel i juni i år som ny landechef | Foto: PR
Karsten Rask Mikkelsen kom til Clear Channel i juni i år som ny landechef | Foto: PR

Outdoorselskabet Clear Channel overtager drift og salg af reklameplads på de skærme, rejsende i Københavns Lufthavn møder. Det skriver Markedsføring.

Opgaven har siden 2015 ligget hos Dansk Reklamefilm, men skifter altså nu hænder. Der er dog ikke tale om helt nye hænder - Clear Channel havde konkrakten frem til 2015.

"Københavns Lufthavn er uden sammenligning Skandinaviens største lufthavn, og da vi i forvejen driver både Gardermoen i Norge og lufthavnen i Helsinki, så giver det annoncørerne – ikke mindst internationale brands – klart bedre muligheder for at købe ind," siger adm. direktør Karsten Rask Mikkelsen fra Clear Channel, der uddyber, at kontraktens størrelse beløber sig til et trecifret millionbeløb uden at ville komme tallet nærmere.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også