Linkedin bygger betalingsmur til nyhedsindhold

Den sociale medie Linkedin lægger i øjeblikket de digitale sten til en partnerskabsmodel for nyhedsmedier på platformen.
Foto: Christoph Hardt/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Christoph Hardt/AP/Ritzau Scanpix

Mens debatten om betaling for nyhedsindhold på digitale platforme har haft Facebook og Google i centrum, har Linkedin udviklet en service til samme formål med navnet Premium News. Det skriver Journalisten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også