Splay One jagter sorte tal i 2021 efter endnu et år med rødt resultat

En trebenet produktportefølje var med til at sikre resultatfremgang i coronaåret 2020 for det digitale bureau Splay One, som dog fortsat bløder penge. Målet er, at 2021 bliver første år uden tab, siger dansk landechef.
Jacob Gallaus, landechef i Splay One, har været en del af Splay-forretningen siden 2014. | Foto: PR/NENT Studios
Jacob Gallaus, landechef i Splay One, har været en del af Splay-forretningen siden 2014. | Foto: PR/NENT Studios

Mens coronanedlukninger spændte ben for det kommercielle indholdsprodukt i Splay Ones medie- og marketingbiks, steg efterspørgslen på de øvrige varer på bureauets digitale hylder. Det førte til en større bruttofortjeneste og et mindsket underskud i selskabets årsregnskab for 2020.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også