
Mens coronanedlukninger spændte ben for det kommercielle indholdsprodukt i Splay Ones medie- og marketingbiks, steg efterspørgslen på de øvrige varer på bureauets digitale hylder. Det førte til en større bruttofortjeneste og et mindsket underskud i selskabets årsregnskab for 2020.
Med et tab på 1,56 mio. kr. på bundlinjen, forbedrede Splay One resultatet med godt 42 pct. i forhold til i 2019, hvor bureauet havde et underskud på 2,7 mio. kr. Resultatet er dog fortsat rødt, og det ærger landechef Jacob Gallaus, der kom til posten i 2019 med et erklæret mål om at vende minus til plus.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app