MediaWatch

Bureauer melder om annoncemarked tilbage på sporet: "Genåbningen har givet et klart løft"

Trods vinterens nedlukning er der mulighed for, at annoncemarkedet samlet set kan lægge corona bag sig og ramme en omsætning på niveau med 2019, vurderer to mediebureauer.

Genåbningen af bl.a. restaurationslivet har sat gang i hjulene igen på annoncemarkedet | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Efter en lang vinter med samfundsmotoren i tomgang, har genåbningen i april sat annoncemarkedet i gear igen og tlibage på sporet.

Sådan lyder meldingen fra to mediebrueauer, der begge vurderer, at markedet i år kan sætte parentes om 2020 og vende retur til et omsætningsniveau, der svarer til lejet før coronakrisen. 

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs