MediaWatch

Bureauer melder om annoncemarked tilbage på sporet: "Genåbningen har givet et klart løft"

Trods vinterens nedlukning er der mulighed for, at annoncemarkedet samlet set kan lægge corona bag sig og ramme en omsætning på niveau med 2019, vurderer to mediebureauer.

Genåbningen af bl.a. restaurationslivet har sat gang i hjulene igen på annoncemarkedet | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Efter en lang vinter med samfundsmotoren i tomgang, har genåbningen i april sat annoncemarkedet i gear igen og tlibage på sporet.

Sådan lyder meldingen fra to mediebrueauer, der begge vurderer, at markedet i år kan sætte parentes om 2020 og vende retur til et omsætningsniveau, der svarer til lejet før coronakrisen. 

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: OL-håndbold og sejlsport trak flest seere

TV 2's nye underholdningsprogram "Først og sidst" tabte sin førerposition fra forrige uge til en række OL-opgør, som skubbede andre formater ned af listen. OL stod for 12 af 20 udsendelser i Kantar Gallups liste over sidste uges 20 mest sete liveprogrammer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs