New York Times fik 40 procent flere spilabonnenter i 2020

New York Times henter en del af sine indtægter på spil såsom krydsord. Antallet af abonnenter gik frem i coronaåret, og medieselskabet ventes at investere yderligere på området.
Foto: John Nacion/AP/Ritzau Scanpix
Foto: John Nacion/AP/Ritzau Scanpix

840.000. Så mange abonnenter havde New York Times ved årsskiftet til de spil såsom digitale krydsord, som medieselskabet udbyder. Det er en stigning på 40 pct. i forhold til året før. Den type abonnenter udgør den næststørste gruppe efter de 5,1 mio. nyhedsabonnenter, New York Times har. Det skriver Bloomberg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også