Digitalt indholdssalg overgår alle andre indtægtskilder tilsammen hos Financial Times

Den digitale forretning har vind i sejlene hos Financial Times, og det er et resultat af øget indsigt i brugerdata, lyder det fra adm. direktør.
Foto: Frank Augstein/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Frank Augstein/AP/Ritzau Scanpix

Hos Financial Times er indtægterne fra digitalt indholdssalg nu større end alle andre indtægtskilder tilsammen og mere end tre gange større end indtægter fra printannoncer, som er den næststørste indtægtskilde. Det har adm. direktør John Ridding afsløret på en konference, skriver Press Gazette.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også