Direktør efter opkøb af annoncemedie: Abonnement er med i overvejelserne

JP/Politikens Erhvervsmedier vil med købet af design- og arkitekturmediet Dezeen prøve flere kræfter med det internationale digitale mediemarked – og bl.a. se på mulighederne for at føje abonnementsindtægter til, siger direktør.
Anders Heering, direktør, JP/Politikens Erhvervsmedier. | Foto: Gregers Tycho
Anders Heering, direktør, JP/Politikens Erhvervsmedier. | Foto: Gregers Tycho

Der kom tirsdag mere kød på de internationale vækstplaner, der længe har været en presserende del af dagsordenen i JP/Politikens Hus, da huset tirsdag præsenterede opkøbet af det internationale design- og arkitekturmedie Dezeen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også