MediaWatch

Børsens salgsafdeling skifter navn efter digital transformation: Vi har måttet sige farvel til mange

Som en konsekvens af den digitale udvikling bliver navnet "Børsen Annonce" lagt i graven efter et stor omlægning af salgafdelingen, der har nedtonet det klassiske printsalg til fordel for digitalt og tværgående løsninger.

Foto: Finn Frandsen

Børsens annoncesalgsafdeling tæller uændret omkring 25 ansatte. Men derudover er der sket store forandringer i salgsafdelingen, der nu skrotter navnet "Børsen Annonce" og skifter navn til "Børsen Brands" som en konsekvens.

”Ordet ”annonce” er ikke længere dækkende for de kommercielle ydelser, de store nyhedsmedier i dag skal kunne levere," forklarer Christian Rømer, business director for Børsen Brands.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs