MediaWatch

Egmont-selskab skifter kurs efter delvis lukning af Københavns Lufthavn

Selskabet Airmagine, der sælger lufthavnsreklamer og er en del af Dansk Reklame Film under Nordisk Film og Egmont, må lægge salget om, når en stor del af lufthavnen det næste år lukker.

Foto: PR/Airmagine

Københavns Lufthavn tager konsekvensen af aflyste afgang og tomme passagersæder og lukker fra 25. november omkring 40 pct. af lufthavnen indtil udgangen af 2021. Det meldte selskabet ud tidligere tirsdag, skriver bl.a. Check-in.

Beslutningen rammer reklameselskabet Airmagine, der er en del af Dansk Reklame Film under Egmonts Nordisk Film, og som sælger og afvikler kampagner digitalt i lufthavnen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs