Viaplay vil åbne dørene til nye lande med flere sportsrettigheder

Nent har ambitioner om at sende streamingtjenesten Viaplay på markedet i 15 nye lande på fem år. Nyudnævnt chef skal lande de sportsrettigheder, koncernen ser som et afgørende kort i kampen.
Peter Nørrelund er tiltrådt sit nye job hos Nent med effekt fra 1. august. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group
Peter Nørrelund er tiltrådt sit nye job hos Nent med effekt fra 1. august. | Foto: PR/Nordic Entertainment Group

Sportsrettigheder og erobring af nye markeder kommer til at gå hånd i hånd, når Nordic Entertainment Group (Nent) over de kommende år vil forsøge at gøre Viaplay til mere end en nordisk forretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også