MediaWatch

Danske Bank trækker sig fra Twitter

Sociale medier må nu undvære røster fra Danske Bank. Ny lovgivning gør det tvivlsomt, om bankens ytringer må stå i nærheden af bettingreklamer.

Foto: Jens Hartmann Schmidt/Ritzau Scanpix

Vi tager på sommerferie, og ved ikke hvor længe den varer. Sådan lyder beskeden på Danske Bank Research' Twitterkonto tirsdag ifølge Børsen.

"En ny lov (L149) træder i kraft 1/7, som kan have betydning for vores tilstedeværelse på Twitter. For at være på den sikre side holder vi pause, til vi er helt klar over betydningen," står der videre i tweetet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs