Facebook vil bekæmpe hadefulde ytringer mere midt i annoncørboykot

Annoncører på stribe har meddelt, at de vil tage en pause fra at bruge penge på at nå brugere på Facebook, som nu vil øge indsatsen mod hadefulde budskaber.
Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Facebook vil gøre en større indsats for at bremse hadefuldt indhold fra annoncører og brugere på det sociale medie. Sådan lød det fredag i et Facebook-opslag fra Mark Zuckerberg, Facebooks stifter og topchef.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også