Flere virksomheder slutter sig til juli-boykot af Facebook

Ben & Jerry's, Magnolia Pictures og Eddie Bauer er blandt de selskaber, som dropper annoncering på Facebook i protest mod det sociale medies håndtering af hadsk indhold.
Foto: Josh Edelson/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: Josh Edelson/AFP/Ritzau Scanpix

En kampagne, der opfordrer til annoncestop på Facebook i juli, får tilslutning fra flere store, amerikanske selskaber. Det skriver flere medier, bl.a. Financial Times.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også